こんにちは。フヂパラスです。いつもご覧くださり有難うございます。
 標記の件につきまして、Ocean Of Loveさんの更新からお伝えいたします。
 尚、当ブログでは、Ocean Of LoveさんのデータとNOGIさんのサイト「cobraportaljp/COBRA インタビュー集」を照合して、未公開インタビューを掲載して参ります。




記事に関する解説

2013年になるとアレクサンドラというインタビューが登場するのですが、こちらの方のサイトである「galacticconnection.com」は閉鎖されており、リンクが切れています。
この記事は原文ですと、「A」と「C」のやり取りのみ記載されておらず、NOGIさんのサイトで「A」はアレクサンドラであると注釈がありましたので、そちらに準拠いたしました。



アレクサンドラとコブラのインタビュー[2013年1月26日]

今日は2013年1月26日です。ゲストのコブラに、月やその他の情報についての簡単なインタビューをしようと思います(もしあれば)。 コブラ 今日できることは、月の影響について話し合うことだと思うんです。 月は誰にとっても謎です。 この大きな巨大惑星は惑星ではありません 空で最も大きな天体でありながら、誰にとっても非常に神秘的な対象であるように思えます。 獅子座の満月にちなんで、それについて何か情報が得られるかもしれないと思ったんです。

コブラ:
OK。まず最初に、月は自然界の天体であることを申し上げたいと思います。一部の人が言っているようなビジュアルではありません。

アレクサンドラ:
なるほど、それは興味深いですね。宇宙船なのか、地球から突き落とされた破片なのか、いろいろな噂があります。

コブラ:
太陽系が形成されたとき、月と地球は一つの天体の一部でしたが、実際には分離し、現在は同じエネルギーシステムの一部になっています。 月は実は女性的なエネルギーをこの惑星に導く、一種のエネルギーレンズなのです。

アレクサンドラ:
興味深いですね。 今、私たちの地球を覆っている女神のエネルギーの重要な役割を担っているのですね。

コブラ:
ええ、そうです。 この10年間に起こったことですが、月のエネルギーの大きな浄化があり、今では完全にクリアでピュアな状態になっています。レプティリアンの基地はもうありません。レプティリアンはもういません。 そのような性質のものは何もありません。 それはただ純粋な自然の光の体です。 それは純粋な女性原理のエネルギーをこの惑星に伝えているのです。 満月は、そのエネルギーとつながるための素晴らしい場所なのです。

アレクサンドラ:
興味深いですね。 このようなことが起こる前は、厳密にレプティリアンが月を支配していたのですか? 

コブラ:
彼らは月を支配していたわけではありません。 E.T.の基地がいくつかありました。 それは混在した影響でした。 E.T.の基地は、肯定的なものもあれば否定的なものもありました。 90年代後半に数年間、レプティリアンが月を支配した時期がありました。 今は完全にクリアされ、私たちはそこで非常にポジティブな体験をしています。 プレアデス人の基地や、他のポジティブな文明の基地もありました。 彼らがそこで行っているのは、太陽系外からこの惑星に向かうエネルギーの流れを誘導することなのです。

アレクサンドラ:
ああ。 NASAやそのような施設を通じて、月からの鮮明な映像や写真を見ることはあまりありませんね。 一体何を隠しているのでしょうか?  他の場所にいるETの生命以外に? 

コブラ:
説明しましょう。 アポロ計画は、アメリカの宇宙計画の公式な公開部分だっただけです。 アポロの宇宙飛行士でさえ、月にいる間にET生命体を見たり接触したりしている。 そのほとんどは検閲されました。 情報はすべてを検閲することができなかったのです。 その一部は一般に流出した。 それとは別に、NASAには非公式の秘密宇宙計画もありました。 この非公式な秘密宇宙計画は、50年代にすでに人間を月に送ることに成功しています。 月と火星には、60年代には既に基地がありました。 それらはカバールにのみアクセス可能でした。 そして、90年代後半から今世紀初頭にかけて、レジスタンス運動がこれらの基地を撤去したのです。

アレクサンドラ:
それは素晴らしいニュースですね。 私たちの惑星にどれほど近いかを考えると。 そこには本格的な文明があり、本格的な都市があるのでしょうか?  多数の基地というのは、いくつあるのですか? 

コブラ:
それほど多くはない、数十だ。 なぜなら、二重文明は地球の軌道上やどこにでもマザーシップを配置する能力を持っているので、今のところ多数の基地を形成する必要はないのです。

アレクサンドラ:
なるほど、地球を取り囲む電子フェンスにとって、月が特定の重要な要素の一つであったというのは本当でしょうか? 

コブラ:
ある時点では、多くの__? または植民地がありました。 ベールのための機械の多くは、これらの___ポイント(ファベラージュ・ポイント)の近くにありました。 それらは地球と月の間の重力の影響が同じである特別なポイントでした。 コントロール部隊は、これらの特別なポイントを利用して、地球周辺のエネルギーフィールドを制御していたのです。 もちろん、今はもうありません。

アレクサンドラ:
おお!すごい。それは興味深いですね。 そのようなことを聞いたのは初めてです。ありがとうございます。 月でチタンなどの資源を採取していたと聞いたことがあるのですが。 それについて詳しく教えてください。 

コブラ:
ええ、月にはいわゆる希少な鉱物やレアメタルがたくさんあります。 もうカバールはそれらにアクセスできないんだ。 太陽系の他の場所でも、非常に希少な金属や鉱物を大量に見つけることができます。 小惑星帯では大きなダイヤモンドを見つけることができます。 金も太陽系の他の場所で大量に見つけることができます。 私たちがこの惑星で希少だと思うものは、他の場所ではそれほど希少ではないのです。

アレクサンドラ:
興味深いですね。 私がタイプしたメモに、アポロ計画は1回しか成功しなかったと書いてありましたね。 月に降り立ったのは1回だけ?  はっきりさせてください。

コブラ:
いいえ、そうではありません。アポロ11号から17号まで、6回のアポロミッションが成功したのです。

アレクサンドラ:
それについてはっきりさせたかっただけです。 誰かがそれを持ち出したのです。 あなたは、ピラディア人が主にそこに住み、基地として使い、文明として使っていると言っていますね。 他の文明はあるのですか? 

コブラ:
それらの基地を使用している他の文明があります。 それらの基地は、今はそれほど重要ではありません。 焦点は月ではなく、この惑星にあるのです。 それらの存在や技術革新のほとんどは、母船を地球の軌道の上空に位置させ、それらの戦略的ポイントに配置しています。

アレクサンドラ:
なるほど、彼らはどのようにして月の支配権を取り戻したのでしょうか? 

コブラ:
太陽系内のレジスタンス・ムーブメントは、地球に向かって進行していた。 小惑星帯、火星、そして月で多くの戦いがあり、彼らはレプティリアン戦士と他のすべての種族を完全に排除したところだった。 物理的な戦いもありました。 10?15年前のことです。

アレクサンドラ:
その物理的な戦いは、私たちが理解できるようなものだったのですか? 

コブラ:
そう、この地球上の戦争とよく似ている。 それは単に、カバールがそれらの戦略的地点から追い出されただけです。 90年代後半、カバールは火星と月に強い影響力をもっていましたが、それを失ってしまったのです。

アレクサンドラ:
ずっと前のブログで、2012年4月の惑星Xについて多くの具体的な情報がありましたね。 月についてもそのような情報をお持ちですか? 

コブラ:
月に関する情報はとてもたくさんあります。 月は地球にとても近いので、どの科学者も、どの天文学者も、その情報を持っています。 科学者たちは、月の位置、月の軌道、特徴などを測定しています。 月の情報のほとんどは今公開されています。

アレクサンドラ:
なるほど、何か秘密めいたものが隠されていると思ったのですが。

コブラ:
いいえ、それは過去の話です。

アレクサンドラ:
月の欠片?  NASAから流出したものがありましたね。 月にある巨大な塔のことを聞いたことがありますか? 

コブラ:
ああ、そうだ。 月にある物体の写真が何枚かあったよ。 まだ明らかにされていないことがたくさんあります。

アレクサンドラ:
これは単なる巨大な基地なのですか?  どのくらいの大きさなのですか? 

コブラ:
ほとんどの基地はかなり小さいです。 一部大きなものもあります。もはや基地はそれほど必要ない。

アレクサンドラ:
何かで読んだのですが、月は地球に対して球と鎖のような役割をしていたのですか?  私たちは昇天することで、月から解放されるでしょう。 どうお考えですか? 

コブラ:
いいえ、その必要はありません。 太陽系全体も、銀河系の中心である太陽からのエネルギーの影響を受けて、同じようにアセンションのプロセスを経ているのです。 一緒に変容しているのです。

アレクサンドラ:
私もそれを読みました。 ただ、それをあなたに投げかけようと思っただけなんです。 これは巨大な宇宙船でもなければ、人工衛星でもないということですね? 

コブラ:
いいえ、自然のものです。

アレクサンドラ:
なぜ満月になると、犯罪や自殺が増えたり、人々がおかしくなったりするのでしょうか? 

コブラ:
月は女性原理のエネルギーの発信源として作用している。 感情が引き金になっているのです。 抑圧されていた感情が表面化し、人々は時に少しおかしくなることがあります。

アレクサンドラ:
ルーの満月について、占星術的な最新情報を教えてください - 昨日の9時20分頃。

コブラ:
はい。 これは今年最初の満月です。 始まりです。 獅子座と水瓶座がつながります。 個人と集団の間の緊張。 この満月のエネルギーは、私たちが社会の中で積極的な役割を果たすことをより意識させるものです。 水瓶座の星座は、社会の星座です。 今年最初のトリガーは、私たち個人がどのように新しい社会を作ることができるかを示してくれるでしょう。 新しい年の始まりとして、とても良いことだと思います。

アレクサンドラ:
いいですね。 いいきっかけになる。 この時期に展開されている他のすべてのことについて、どのように感じていますか?  しばらくあなたと話していないのですが。ちょっと興味があります。

コブラ:
まず、12月21日のアクティベーションがありました。 これは画期的なことでした。 私たちは実際に新しいサイクルを始めたので、非常に重要なものでした。 新しいサイクルの始まりは、実際にプランを作成することです。 バックグラウンドでいろいろなことが進行していますが、ほとんど何も報告されていません。 それは、このプランが今、顕在化の初期段階にあるからです。 ほとんどのウェブサイトで読むことができるのは、単なるディスインフォです。 一方、カバールは多くの偽情報エージェントを送り込み、彼らは今、この情報の多くを浸透させることに成功している。 この状況が落ち着くまで待つ必要がありますが、そうすれば私や他の人たちがもっと情報を公開できるようになるでしょう。

アレクサンドラ:
「国民の公信力(国によって定義が違います。)」についてはどのようにお考えですか? 

コブラ:
基本的には良い人たちが良いことをしているのですが、近い将来、具体的な変化が現れるとは思っていません。

アレクサンドラ:
デビッド・ウィン・ミラーをご存じですか?  彼は驚異的です。

コブラ:
はい。

アレクサンドラ:
彼が別の言語や用語に手を出しているところを見ると、それを思い起こさせますね。

コブラ:
物事を見る視点が違っていて面白いですね。 そうですね。

アレクサンドラ:
ロンドンでの会議の準備はどの程度進んでいるのですか?  何か話すことはありますか? 

コブラ:
場所はなんとか決まりました。 私のブログでロンドン会議について。 聞いている皆さんに、このカンファレンスに参加するよう呼びかけたいと思います。 古いサイクルが終わり、新しいサイクルが始まるフレッシュな新しいスタートです。 ほとんどの場合、ロンドンカンファレンスで情報のリリースを開始できると思います。

アレクサンドラ:
新しい情報の発表があるとのことですが、どのような内容でしょうか? (はい、そうです)。
11月に開催された御社のカンファレンスに参加してみて、今まで参加した中で一番良かったというのが正直な感想です。 特に、相乗効果や人とのつながりがありましたから。

コブラ:
そうですね、バックグラウンドが異なる人たちがたくさん集まったので、エネルギーは驚異的でした。 私たちは、とても強いエネルギーの渦を一緒に作り上げました。

アレクサンドラ:
そうね、それを維持しようと努力している。 コブラのラグナ・ビーチ・グループは、とても強固なチームだったように思います。

コブラ:
この成功を受けて、私たちは5月25日にまたラグナカンファレンスを開催します。ご存知のように、2013年5月25日は牡牛座の非常に強い満月で、今年の大きなエネルギーブレイクスルーとなる日なのですが。

アレクサンドラ:
そうです。 読みましたよ。 また、2月末に何か感じることはありますか? 

コブラ:
2月末は特別なことは何もありません。ただ、今年の最初の数ヶ月は、5月のエネルギーのための準備期間だと言っておきます。

アレクサンドラ:
わかりました。もし起こるとしたら、5月のいつか、ターニングポイントですね

コブラ:
これは最初のターニングポイントの一つで、2番目はもっと後になるでしょう。

アレクサンドラ:
簡単なアップデートをしたいのですが、何かみんなと共有できるような情報、有力な情報はありませんか? 

コブラ:
私は奇妙な状況にあります。 たくさんの有益な情報を受け取っているのですが、それを公開する許可がまだ下りていないのです。 時期が来るまで待つように言われています。 みんなはもう少し情報を必要としているのに、私はまだその時期ではないと言われています。
まず、この情報の泥沼の状況を少し落ち着かせないといけない。 ある状況を解決してからでないと、もっと多くの情報を公開することはできません。状況はまだ整っていないのです。

アレクサンドラ:
それは光栄です。 問題ありません。 圧縮と、より多くのアルコン的刺激ついてはどうでしょうか? 

コブラ:
わかりました。基本的に2つのことが起こっています。まず1つは、(地球の上空)110フィートと8.6マイルの間の外層における光の力の大きな成功です。 外層は集中的に浄化されています。 マトリックスは崩壊しつつあります。 アルコンはそこで完全に力を失いつつあります。 良い部分です。 もう一つは、それらのエンティティが怖がって、地球の周囲110フィートの間にある内層に入りつつあるということです。 この層は圧縮されています。 この層ではまだ突破口が開かれていません。 これは後に起こることでしょう。

アレクサンドラ:
クンドゥラと一緒に住んでいるところで、このアルコン・グリッドを破壊してもらったことをお伝えしなければなりませんね。 それは信じられないような体験でした。(とてもよかった)ええ、とてもよかったです。 みんなにそうすることを強くお勧めします。 シフトを感じることができますよ。

コブラ:
はい、私はこのプロセスを支援するためのツールをたくさんリリースしています。 ブログをありがとうございました。 Facebookに「エーテル解放」グループを作っています。ヒーラーが助けてくれます。また、女神運動のスピリチュアルな○○(※当ブログ注釈:○○部は伏字になっている。)についても、もっと情報を公開する予定です。

アレクサンドラ:
あなたとアイシスに会いたいです。 おそらく後で、あなたから近況を聞くために電話することになるでしょう。それでは、良い一日をお過ごしください。

コブラ:
とても良いですね。 では、さようなら。



原文:アレクサンドラとコブラのインタビュー[2013年1月26日]

Good afternoon everybody, today is January 26, 2013 and I thought I would do a simple little interview with our guest, Cobra, on the moon and and any other intel that he has to share, if at all. Cobra, what I thought we can do today is discuss the ramifications of the moon. It’s always been such a mystery for everybody. This big huge planet, not planet. It’s the largest object in our skies yet it seems to be a very mysterious subject for everybody. I thought in tribute to the full moon in Leo, maybe you can give us some information on that.

Cobra (C): OK. First of all I would like to say the moon is a natural object. It’s not a visual that some people are saying.

A: OK that’s interesting because there’s all these rumors; whether it’s a spaceship or a fragment that was propelled off the earth.

C: When the solar system was formed the moon and earth were part of one body and they actually separated and now they are part of the same energy system. The moon is actually a kind of an energy lens that directs the feminine energy to this planet.

A: Interesting. This plays a vital role of the goddess energy that is blanketing our planet right now.

C: Yes. yes. What was happening in the last 10 years, there was a big purification of the energy of the moon and it is now completely clear and pure. There are no more reptilian bases. There are no more reptilians. There is nothing of that nature. It is just a pure natural body of light. It is transmitting energy of the pure feminine principle to the planet. Each full moon is a wonderful location to connect with that energy.

A: Interesting. Prior to this happening was it strictly the reptilians that were dominating the moon?

C: They didn’t dominate the moon. There were some E.T. bases. It was a mixed influence. E.T. bases, some were positive and some were negative. There was a brief period when the reptilian race took over the moon for a few years in the late 90’s. Now it is completely cleared and now we have a very positive experience there . There were some Pliadian bases there and some bases of other positive civilizations there. What they are doing there is directing the the flow of energy from the outskirts of the solar system towards the planet.

A: Ahhh. You don’t see a lot of clear footage or pictures from the moon through NASA and facilities like that. What exactly are they hiding? Besides the ET life elsewhere?

C: I will explain. The Apollo program was just the official public part of the US space program. Even the Apollo astronauts have seen and had contact with ET life while on the moon. Most of that was censored. Intel was not able to censor everything. Some of it leaked out to the public . Apart from that, NASA also had an unofficial secret space program. This unofficial secret space program has managed to put a man on the moon in the 50‘s already. There were bases on the Moon and Mars in the 60‘s already. They were only accessible to the Cabal. Then the resistance movement has cleared those bases in the late 90’s and the beginning of this century.

A: Well, that’s great news. Considering how close it is to our planet. Is there a full blown civilization there and full blown city there? When you say a multitude of bases, how many are we talking bout?

C: Not so many, a few dozen. Because dual civilizations have a capacity to locate their Mother ships in the earth’s orbit or wherever they put them, so there is no need for a multitude to form bases at this moment.

A: OK. Is it true that the moon was one of THE the specific key elements for the electronic fence that was around the earth?

C: At a certain point in time there were many __?_ or implantation station. Much of the machinery for the veil was located near these ____ points (faberaje points). They were special points between the earth and the moon where the gravity influence between the earth and the moon were the same. The control forces were using those special points to control the energy field around the planet. Of course these are gone now.

A: Oh wow. That’s interesting. I think that’s the first I’ve ever heard of that. Thank you for that. I heard and read we were extracting titanium and other resources from the moon. Can you expound on that?

C: Yes, there are many so called rare minerals and rare metals on the moon. The cabal doesn’t have access to them any longer. You can find elsewhere in the solar system, very rare metals and minerals in large quantities. You can find large diamonds in the asteroid belt. You can find a lot of gold elsewhere in the solar system. What we consider is rare on this planet is not so rare elsewhere.

A: Interesting. You had stated in the notes that I had typed up for you that the Apollo mission was only successful one time. We only landed on the moon once? Please clarify.

C: No, no not true. (no?) Apollo 11 ? 17 . there were 6 successful apollo missions.

A: I just wanted clarification on that. Somebody had brought that up. You’re saying the Piladians are primarily living there and using it as a base and using it as a civilization. Are there other civilizations there?

C: There are other civilizations using those bases. Those bases are not so important now. The focus is not the moon but on this planet. Most of those beings, those innovations have the mothership positioned high above earth’s orbit on those strategic points.

A: OK. how did they regain control of the moon?

C: The resistance movement inside the solar system was progressing towards the planet. There were many battles in the asteroid belt, on Mars and also the Moon and they just cleared completely all the reptilian warriors and all the other races. There were some physical battles going on. These were about 10-15 years ago.

A: Were those physical battles something we can understand?

C: Yes, quite similar to the wars on this planet still. It’s simply that the cabal was driven out of those strategic points. The Cabal had a strong influence of Mars & the Moon in the late 90‘s and they lost that.

A: On your blog a long time ago, there were so many specifics on Planet X, back in April 2012. Do you have that type of information on the moon?

C: There is so much info on the moon. Every scientists, every astronamer has it because it is very close to the earth. Scientists have measured the position of the moon, the orbit of the moon, the characteristics. Most of the moon information is in public domain right now.

A: OK. I thought there would be something covertly tucked away.

C: No. That was in the past.

A: The shard on the moon? There was some leakage from NASA. Have you heard about these massive towers on the moon?

C: Oh yes. There were some photo’s of certain objects on the moon. There is much that has not yet been revealed.

A: Are these just gigantic bases? How large are they?

C: Most of the bases are quite small. There are some large ones. There is not so much need for bases any longer.

A: I read something that the moon was acting like a ball and chain to the planet earth? As we ascend we will be released from the moon. What are your thoughts?

C: No. No. Not necessary. The moon is going through the same ascension process ? the whole solar system is too as a result of the influence of the energies from the Galactic Central Sun. It is being transformed together.

A: I had read that too. I just thought I’d throw that out to you. You are agreeing that this is not a gigantic space ship or not a satellite?

C: No ? It’s a natural object.

A: Why at a full moon, is there more crime and suicide and people going crazy?

C: Moon is acting as a transmitter of the energies of the feminine principle ? the feminine principle is connected to the emotions. Emotions are triggered. Emotions that are suppressed are coming to the surface and people can get a little bit crazy at times.

A: Can you give us some astrological update on the Full moon in Loe ? around yesterday 9:20.

C: Yes. This is the first full moon of this year. It’s a beginning. It connects of Leo and Aquarius. The tension between individual and the collective. The energy of this full moon is bringing us into more awareness of our active role inside the society. The sig Aquarius is the sign of society. This is the first trigger point of this year, which will show us how can we as individuals can create a new society. This is a very good start of a new year.

A: I like that. A good launching point. How do you feel about how everything else that is unfolding at this time? I haven’t talk to you in awhile. Just curious.

C: The first thing was the activation of Dec 21st. This was a milestone. Very important one because we actually began a new cycle. The beginning of the new cycle is actually creating the plan. There are many things going in the background but almost nothing is reported. Simply because the plan is now in the early stages of being manifest. What you can read on most websites is just dis-info. The other side the cabal has sent lots of disinformation agents and they have managed to infiltrated a lot of this info right now. We will have to wait until this dust settles then I and other people will be able to release more intel.

A: What is your perspective on the People’s Public Trust?.

C: Basically good people doing a good thing but I’m not expecting to manifest any tangible changes in the near future.

A: Have you heard of David Wynn Miller? He’s phenomenal.

C: Yes.

A: Kind of reminds me of that where he’s getting into a different language and nomenclature.

C: Different and interesting perspective of things. Yes.

A: How well are you preparing for the London conference? Anything to talk about?

C: We have managed to get a location ? I have just announced. London Conference on my blog. I would like to invite everyone listening to join us for this conference. It’s a fresh new start after the end of the old cycle and the beginning of the new cycle. Most likely I will be able to start releasing intel at the London conference.

A: You said you were going to be releasing some new intel. (Yes, yes)
I have to say after attending your conference in November, it was one of the best ones I’ve attended. Especially because the synergy and the connection with the people.

C: Yes, the energy was phenomenal because so many people from diff backgrounds. We created a very very strong energy vortex together.

A: Yes we really have, and I’m trying to keep that together. I feel like the Cobra’s of Laguna beach group was such a solid team.

C: Because of this success we are creating another Laguna conference around the 25 of May ? as you probably know the 25th of May 2013 is a very strong full moon in Taurus which will be one of the major energy breakthroughs of this year.

A: Yea! I read that. Also, what are you feeling is going on the end of Feb?

C: Not anything special the end of Feb. I will just say that the first few months of the year are preparation for the energies of May.

A: OK. If it happens it will be sometime in May, the turning point.

C: This is one of the first turning points ? 2nd will be much later in the year.

A: I wanted to do a quick update with you, do you have any info you can share with everybody ? any juicy intel?

C: I’m in a strange situation. I’m receiving lots of juicy intel, but I don’t receive permission to release it yet. I’m told to wait until the time is right. People need a little bit more info, but I’m told that it’s not yet time. First this muddy situation with this info has to settle a little bit. Certain situations have to be resolved then I can release much more. The situation is not yet ready.

A: I honor that. No problem. What about the compression and the fact of a lot more arconic stimulation?

C: OK. Basically there are 2 things happening. First one is a big success in the light forces in the outer layers between 110 feet and 8.6 miles (above the earth). The outer layers have been purified intensively. The matrix is disintegrating. The archons are loosing their power completely there. The good part of the story. The other part of the story is those entities are running scared and are entering the inner layers which is between ? 0 and 110 feet around the earth. There is a compression in this layer. There has not yet been a breakthrough in this layer. This will have to happen later.

A: I do have to tell you that I had this archon grid busted where I live with Kundura. And it was an unbelievable experience. (Very good) Yes, very very good. I highly recommend people do that. You can feel the shift.

C: Yes, I have released many tools in how to assist in this process. Thank you for blog. We have “Etheric Liberation” group on Facebook. We have healers that will help. I will also release more information on the goddess movement spiritual ___.

A: I miss you and Isis. I will probably be calling you later to get a quick update from you.bye, have a wonderful day.

C: Very good. Bye.


光の勝利!